O Abadenarnici

  • NAMEN

    Mobilna denarnica Abadenarnica omogoča brezstično plačevanje z plačilnimi karticami, takojšnje nakazilo denarja in pošiljanje zahtevka za takojšnji prejem denarja prek Flika ter shranjevanje kartic zvestobe.

  • ZA KOGA?

    Za uporabnike pametne mobilne naprave z operacijskim sistemom Android ali iOS ter plačilnih kartic BA Maestro, Mastercard ali Visa.

Kaj omogoča uporaba Abadenarnice?

  • Flik – takojšnje nakazilo denarja 24 ur na dan in 7 dni v tednu prek kontaktnega podatka. Znesek je na računu prejemnika takoj.
  • Brezstično plačevanje s plačilnimi karticami Mastercard, BA Maestro in Visa doma in v tujini na prodajnih mestih, označenih s simbolom za brezstično plačevanje.*
  • Dvig in polog gotovine ter vpogled v stanje na plačilnih karticah na vseh brezstičnih bankomatih.*

*Ni na voljo za uporabnike mobilnih naprav z operacijskim sistemom iOS.

  • Shranjevanje vaših kartic zvestobe. Mobilna denarnica Abadenarnica hrani vaše digitalne kartice zvestobe, zaradi česar lahko svojo fizično denarnico razbremenite plastičnih kartic zvestobe.

  • Uporabljate jo lahko uporabniki pametnih mobilnih naprav z operacijskim sistemom Android (različice 7.1 ali višje) in tehnologijo NFC ter uporabniki mobilnih naprav z operacijskim sistemom iOS (različice iOS 11 ali višje).

Kaj je Flik?

Gre za plačilni instrument, ki omogoča takojšnje nakazilo denarja in pošiljanje zahtevka za takojšnji prejem denarja.

Drugim uporabnikom Flika lahko denar nakažete takoj na podlagi kontaktnega podatka: številke mobilnega telefona ali elektronskega naslova. Številke osebnega računa IBAN, sklica, kode namena in drugih podatkov ni treba vnašati.

Transakcije so izvedene v nekaj sekundah, ne glede na uro v dnevu ali dan v tednu, ko je nalog oddan – 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Tudi ponoči, med vikendi ali prazniki.

Transakcije Flik so za uporabnike popolnoma brezplačne.

 

Plačilne kartice v Abadenarnici

Abadenarnica uporabnikom mobilnih naprav z operacijskim sistemom Android omogoča brezstično plačevanje z digitalnimi plačilnimi karticami. Plačilo poteka preko NFC tehnologije, in sicer na popolnoma enak način kot z brezstičnimi fizičnimi karticami, le da k terminalu POS namesto kartice prislonite mobilni telefon. Za izvedbo plačila ni potreben vstop v aplikacijo – dovolj je, da odklenete mobilni telefon z vklopljenim NFC.

Nasvet: Na spletu preverite, kje na vašem modelu telefona se nahaja NFC antena – zgoraj, na sredini ali spodaj. Od tega je odvisno, kateri del telefona je treba prisloniti k terminalu POS.

 

Kartice zvestobe v Abadenarnici

V Abadenarnico lahko shranite tudi kartice zvestobe, ki jih hitro in preprosto digitalizirate:

  • Izberite ikono kartice v spodnjem levem kotu in kliknite gumb + spodaj desno.
  • Vnesite ime ponudnika kartice ali ga izberite iz seznama. Če ponudnika ne najdete, lahko kartico vnesete ročno z izbiro gumba Ostale kartice.
  • Nato fotografirate črtno kodo. Če kartica zvestobe nima črtne kode, lahko številko kartice vnesete ročno.

Kartic zvestobe tako ne boste nikoli več pozabili doma, saj bodo shranjene v vašem mobilnem telefonu.

 

Izguba ali kraja mobilne naprave

Če pogrešate svojo mobilno napravo, na kateri imate naloženo mobilno denarnico Abadenarnica, ukrepajte takoj. Izgubo ali krajo čim prej prijavite na telefonsko številko +386 1 58 34 183 ali v najbližji poslovalnici banke. Mobilno denarnico in vanjo naložene kartice bomo blokirali, da bi preprečili morebitno zlorabo.

Imate težavo z uporabo Abadenarnice?

Preverite pogosta vprašanja in odgovore nanje:

Več Manj

Oglejte si videopriročnike za uporabo mobilne denarnice Abadenarnica

  • Aktivirajte Flik v Abadenarnici

  • Video navodila: Takojšnja plačila Flik

  • Video navodila: Kartice zvestobe v Abadenarnici

Postopek registracije mobilne denarnice Abadenarnica

Abadenarnico lahko uporabljate tudi, če pri banki nimate osebnega ali poslovnega računa, vendar jo boste v tem primeru lahko uporabljali le za shranjevanje kartic zvestobe.

Da boste lahko z Abadenarnico plačevali tudi s plačilnimi karticami in Flikom, morate imeti bančni osebni ali poslovni račun ter opraviti postopek registracije. Postopek je hiter in preprost. Izvedete ga v le nekaj korakih, brez obiska poslovalnice:*

1) Prenesite in namestite aplikacijo:

  • Brezplačno prenesite aplikacijo (mobilna denarnica Abadenarnica) s spletne trgovine Google Play (uporabniki operacijskega sistema Android) oz. App Store (uporabniki operacijskega sistema iOS).

2) Sledite postopku registracije:

  • Vnesite svojo davčno številko in zadnjih 6 številk katerekoli svoje plačilne kartice.**
  • Na svoj mobilni telefon boste v SMS-sporočilu prejeli enkratno geslo, ki ga vnesite v aplikacijo.
  • Določite štirimestno osebno geslo za mobilno denarnico, ki ga boste pozneje uporabljali za vstop v mobilno denarnico in potrjevanje transakcij Flik. Za to lahko nastavite tudi svoj prstni odtis ali prepoznavo obraza, če to vaša mobilna naprava omogoča.

3) Dodajte plačilne instrumente in začnite z uporabo:

  • Aktivirajte plačilni instrument Flik in potrdite oz. določite svoj kontaktni podatek, ki bo povezan z Abadenarnico. Na podlagi tega vam bodo lahko drugi uporabniki nakazali denar ali poslali zahtevek za plačilo.
  • Uporabniki mobilnih naprav z operacijskim sistemom Android aktivirajte svoje plačilne kartice za uporabo v mobilni denarnici. Kot privzeto izberite kartico, s katero na prodajnih mestih plačujete najpogosteje.

* Če banka že ima vaše podatke (davčna številka in številka mobilnega telefona), vam za prijavo mobilne denarnice Abadenarnica  poslovalnice ni treba obiskati. Uporabniki mobilne banke Abamobi ali spletne banke Abanet si lahko številko mobilnega telefona spremenite sami v spletni oziroma mobilni banki.
** Številka kartice je navedena na prvi strani kartice, z izjemo kartice Maestro, na kateri je številka kartice navedena na njeni hrbtni strani!

Kako pristopiti k mobilni denarnici Abadenarnica?

Koristni nasveti

  • Za uporabo Abadenarnice morate imeti mobilni telefon Android z različico operacijskega sistema 7.1 ali višje in vključen NFC ali mobilni telefon iOS različice iOS 11 ali višje.

  • Funkcija zaklepanje zaslona mora biti vedno aktivirana.

  • Transakcije s plačilnimi karticami se lahko izvajajo le na mobilnih telefonih z operacijskih sistemom Android, in sicer na prodajnih mestih, označenih z nalepko Visa za plačilne kartice Visa in z nalepko Mastercard za plačilne kartice BA Maestro in Mastercard.

  • Uporabniki mobilnih telefonov z operacijskim sistemom Android preverite na spletu oz. pri mobilnem operaterju, na katerem mestu ima vaš telefon nameščeno NFC anteno, in ta del prislonite na POS-terminal oz. brezstični bankomat, kjer je znak za NFC. Telefon držite pri miru, dokler se ne izvede plačilo. Pri plačilu zunaj mobilne denarnice to lahko traja 2–3 sekunde.

Če plačujete znotraj aplikacije, ne pozabite izbrati gumb Plačaj, še preden mobilno napravo prislonite k POS-terminalu. Enako storite pri dvigu ali pologu gotovine oz. vpogledu v stanje na plačilnih karticah na brezstičnem bankomatu.