Spremembe pri uporabi elektronskih poti do banke

Spoštovani!

Prenovili smo mobilno banko Abamobi in spletno banko Abanet. Prenova je prinesla tudi večjo spremembo pri uporabi elektronskih poti za vas, uporabnika storitev. Glavni namen sprememb je povečanje varnosti poslovanja in uskladitev aplikacij z evropskimi tehničnimi standardi (PSD2).

Velika sprememba po nadgradnji je obvezen postopek nove registracije za vse uporabnike. Postopek registracije je enak za Abamobi in Abanet, s to razliko, da si morate za uporabo mobilne banke Abamobi najprej namestiti novo različico.

Postopek nove registracije in prijave v Abamobi ter Abanet si oglejte v spodnjih videih.

  • Postopek registracije je enak tako za Abamobi kot za Abanet.

  • Prva prijava in potrjevanje plačilnih nalogov v Abamobi.

  • Prijava in potrjevanje plačilnih nalogov v Abanet.

Po izvedeni nadgradnji in pred prvim vstopom je obvezna nova registracija z novimi varnostnimi nastavitvami! Ob prvi uporabi zato najprej pod prijavnimi polji kliknite na polje Registracija.

Aplikacija vas nato z navodili vodi skozi postopek registracije. Najprej vpišete elektronski naslov, na katerega vam bomo poslali elektronsko sporočilo s povezavo za nastavitev novega osebnega gesla, na mobilni telefon pa SMS sporočilo s 6-mestno kodo, s katero boste postopek lahko začeli. Pogoj za uspešno izvedbo registracije je, da sta vaš elektronski naslov in številka mobilnega telefona potrjena skozi postopek potrditve, ki je v mobilni banki Abamobi in spletni banki Abanet na voljo od zadnje posodobitve v juliju 2019.

Odslej bo ob vsakem vstopu v Abanet potreben vpis vašega elektronskega naslova (uporabniško ime), v postopku registracije določenega osebnega gesla in enkratnega SMS gesla, ki ga boste ob vsaki prijavi prejeli na vaš mobilni telefon.

Za vstop v Abanet digitalno potrdilo ne bo več potrebno. Do nadaljnjega potrdilo ostaja v uporabi samo za funkcionalnosti naročil (naročilo na e-račun, naročilo plačila v tretje države, naročilo depozita, ...).

Prav tako za vstop v mobilno banko Abamobi ne boste več potrebovali m-žetona. V Abamobi boste dostopali tako, da boste pri prvi prijavi vpisali vaš elektronski naslov (uporabniško ime), osebno geslo in enkratno SMS geslo, ki ga prejmete preko SMS sporočila, nato pa si nastavili vstop z osebnim geslom PIN, uporabo prstnega odtisa (»finger-print«) ali prepoznavo obraza (»face recognition), če vaša naprava to omogoča.

Zaradi zvišanja nivoja varnosti bo spremenjen tudi način potrjevanja plačilnih nalogov. V spletni banki Abanet si morate ponovno nastaviti dodatno geslo za potrjevanje plačilnih nalogov. Vsak plačilni nalog bo treba dodatno potrditi z vpisom nastavljenega gesla. Pri vsakem nalogu bo ponujena možnost, da prejemnika (TRR, na katerega plačujete) uvrstite na listo zaupanja vrednih prejemnikov plačil (t.i. "bela lista"). Pri naslednjih vpisih plačil v korist tega računa vam ne bo treba vnašati gesla za potrditev naloga. Dosedanje izjeme pri potrjevanjih bodo z nadgrajeno aplikacijo ukinjene, zato si seznam zaupanja vrednih prejemnikov začnete oblikovati na novo.

V mobilni aplikaciji Abamobi boste odslej plačila potrjevali z osebnim geslom, s prstnim odtisom ali s prepoznavo obraza, odvisno od tega, kakšen način vstopa v aplikacijo in potrjevanja ste si nastavili ob prvi prijavi.