Osebno bančništvo

Diskretno in zaupno poslovanje v sodelovanju z osebnim bančnikom

Zahtevnejšim in premožnejšim strankam omogočamo nadstandardno in diskretno poslovanje z usposobljenim osebnim bančnikom. Poslovanje z osebnim bančnikom omogoča celovit, kakovosten in oseben pristop do vaših osebnih financ, informiranje o bančnih produktih in spremljanje vašega finančnega poslovanja. 

O osebnem bančništvu

  • Namen

    Za poslovanje z osebnim bančnikom s svojim računom in računi, za katere ste pooblaščenec ali zakoniti zastopnik.

  • Za koga?

    Za stranke z višjo boniteto in premoženjem, ki imate odprt osebni račun v Abanki.

    Prejemate redne prilive v določeni višini.

    Imate sklenjene vezane vloge ali varčevanja v določenem skupnem znesku.

Kaj omogoča storitev osebnega bančništva?

  • Redno obveščanje o izteku depozitov in varčevanj, limitov, večjih prilivov na vašem računu, o vseh novostih in posebnih ponudbah.
  • Svetovanje o bančnih produktih glede na vaše želje in potrebe.
  • Izvedbo naročil (izvršitev plačilnih nalogov, sklenitev depozitov in varčevanj, spremembe limitov na vaših karticah in podobno) lahko potrdite z mobilnim telefonom s svojim osebnim geslom.
  • Informacije o vašem poslovanju pridobite pri svojem osebnem bančniku tudi po telefonu, navadni ali  e-pošti.
  • O vsebini izvršenega naročila, ki ga bo osebni bančnik izvedel na vašo zahtevo po mobilnem telefonu, boste obveščeni po navadni ali elektronski pošti, kot vam najbolj ustreza.

Skrb za vaše premoženje je naš privilegij.

Diskretnost
Naš odnos temelji na zaupanju, spoštovanju in visoki stopnji diskretnosti.

Skrbnost
Osebni bančnik vas obvešča o dogodkih, ki vplivajo na vaše finančno poslovanje – o izteku depozitov in varčevanj, izrednega limita, o novostih in posebnih ponudbah Abanke.

Odzivnost
Na vaše potrebe se odzivamo hitro. Vaša naročila izvedemo v čim krajšem možnem času.

Strokovnost
Smo strokovnjaki. Poglobimo se v vašo finančno situacijo, da vam hitreje pomagamo pri doseganju ciljev.

Zaupnost
Varujemo vaše podatke, odnos razvijamo s 100 % zaupnostjo.

Osebno poslovanje na daljavo
Prihranite si pot v banko. Informacije o vaših financah lahko pridobite po telefonu, navadni ali  e-pošti. Nekatera naročila lahko izvedete po telefonu.

Varnost
Izvedbo naročil (izvršitev plačilnih nalogov, sklenitev depozitov in varčevanj, spremembe limitov po karticah …) potrdite z mobilnim telefonom s svojim osebnim geslom. O vsebini izvršenega naročila vas tudi pisno obvestimo.

Več o osebnem bančništvu Manj

Kako pristopiti k storitvi Osebno bančništvo?

  • Dokumenti

    • osebni dokument

    Če pa pri nas še nimate odprtega osebnega računa, za odprtje računa potrebujete še:

    • davčno številko. 

  • Obiščite najbližjo poslovalnico.

    Vabimo vas, da nas s potrebnimi dokumenti obiščete v najbližji poslovalnici.

    Postopek zamenjave banke je hiter in preprost.

    Poiščite najbližjo poslovalnico