V družbi prijaznih ljudi –

Sodelavec v Službi za razvoj in marketing

V Abanki verjamemo v trdno blagovno znamko in ugled v očeh strank, zato skrbno razvijamo tako naše storitve in blagovne znamke, kot ekipo, ki stoji za njimi. Ekipo, ki razume stranke, jih zna nagovarjati in sliši njihove želje. Le tako lahko strankam ponujamo vrhunske storitve, zaposlenim pa moderno in prijazno delovno okolje, prežeto z iskanjem in uvajanjem idej in novosti.

V Abanki smo doma prijazni ljudje, ki ustvarjamo prijazne finančne storitve za naše stranke, razvijamo svoje potenciale in uživamo v družbi nam podobnih, prijaznih ljudi. Ste tudi vi taki? Pridružite se nam!

 

Iščemo novega sodelavca

Za delo v Službi za razvoj in marketing v Oddelku za razvoj storitev in prodajnih poti

 

Opis dela in delovnega mesta

Ključne naloge novega sodelavca

  • skrb za razvoj bančnih storitev in prodajnih poti, s poudarkom na razvoju in skrbništvu produktov povezanih s plačili in poslovanju po plačilnih računih
  • spremljanje življenjskega cikla produktov, pripravljanje cenovne strategije in podobno
  • spremljanje in analiziranje tržnih priložnosti za uvajanje novih in nadgradnjo obstoječih storitev
  • sodelovanje z organizacijskimi enotami in izobraževanje uporabnikov
  • sodelovanje pri projektnem delu in vodenje projektov s področja dela

Osnovni pogoji za zasedbo delovnega mesta

  • najmanj VI/2 stopnja strokovna izobrazba ekonomske ali druge ustrezne smeri
  • delovne izkušnje s področja plačilnih storitev in dobro poznavanje plačilnih inštrumentov
  • poznavanje naprednih načinov in prodajnih poti povezanih s plačili
  • pisno in ustno sporazumevanje v angleškem jeziku
  • dobro poznavanje programskih orodij MS Office v okolju Windows
  • pripravljenost za delo v timu in na projektih
  • razvojna ustvarjalnost
  • potrdilo o nekaznovanosti

 

Pričakovane sposobnosti in dodatna znanja

Sposobnosti

  • poznavanje področja plačilnih storitev
  • zelo dobro poznavanje sodobnih plačilnih instrumentov
  • poznavanje področja bančne regulative in bančnega poslovanja s področja plačilnih sistemov, plačilnih računov in plačilnih storitev

Osebnost

  • usmerjena v timsko delo, ki vključuje izmenjavo znanja in iskanje načinov za boljše rezultate skupine
  • odgovorna, z visoko stopnjo integritete in zanosa pri delu
  • išče izboljšave in izzive in pri doseganju ciljev ne sprejema statusa quo
  • pozitivno in konstruktivno sodeluje, razvija lastne sposobnosti in izraža željo po dodatnem znanju
  • samo motiviran posameznik, ki prevzame lastništvo nad delom in odgovornost za dokončanje
  • inovativno razmišljanje in iskanje idej

 

Kaj nudimo zaposlenim v Abanki

Nudimo

  • delo v okolju, ki spodbuja inovativnost, sodelovanje in samoiniciativnost
  • možnosti dodatnih izobraževanj doma in v tujini
  • vrhunske delovne pogoje in vso potrebno opremo za delo
  • delo v družinam prijaznem podjetju, s številnimi prilagoditvami za udobnejše razmerje med delom in zasebnim življenjem, tudi delo na daljavo iz regijskih centrov
  • enakovrednost zaposlitve ne glede na starost, spol, raso, spolno usmerjenost, zakonski status ali druge dejavnike
  • delo v družbeno odgovornem podjetju, ki ceni različnost in podpira znanje
  • delo v skladu z našimi vrednotami: partnerstvom, odličnostjo, inovativnostjo, izvedbo in prijaznostjo.

 

Dodatne informacije o razpisu

Delovno mesto je v Ljubljani.

Vsebino in pogoje dela vam bomo podrobneje predstavili v osebnem pogovoru. Z izbranim kandidatom bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas ali po dogovoru.

Vaše pisne ponudbe s predstavitvijo in kratkim življenjepisom ter dokazili o izpolnjevanju pogojev pričakujemo do 11. 8. 2019 na naslovu: Abanka d.d., Služba za kadre in organizacijo, Slovenska cesta 58, 1517 Ljubljana, oziroma na e-naslovu: kadrovska.sluzba@abanka.si, s pripisom “skrbnik bančnih storitev”.

O izbiri vas bomo obvestili v osmih dneh po podpisu pogodbe o zaposlitvi z izbranim kandidatom.

 

Nazaj na seznam prostih delovnih mest