Novinarsko središče

Kontakt:

Branka Dečman

Vodja korporativnega komuniciranja
tel: (01) 471 8135

 

Novinarska vprašanja nam pošljite na pr@abanka.si.

Javne objave

  • Abanka d.d. objavlja obvestilo o sklepih 52. redne seje Nadzornega sveta Abanke d.d., ki je potekala 17. decembra 2019:

    Nadzorni svet banke je soglašal z letnim planom za Abanko in Skupino Abanka za leto 2020 s priloženimi finančnimi plani do leta 2022.

    Sporočilo bo dostopno tudi na spletnih straneh Ljubljanske borze d.d. od 17. decembra 2019 dalje za obdobje najmanj 5 let.

    Uprava Abanke d.d.

Novice

  • Navodila za odpravo težav pri prijavi v spletno banko Abanet

    Novice

    Če imate težave pri prijavi v spletno banko Abanet in je od zadnje nastavitve osebnega gesla preteklo več kot 90 dni, je za nadaljnjo nemoteno uporabo treba ponovno opraviti postopek registracije, v katerem si nastavite novo osebno geslo.

    Kako postopek registracije opravite, si lahko preberete na tej povezavi.

     

  • Plačilni promet ob koncu leta 2019

    Novice

    Zaradi prihajajočih praznikov vas obveščamo o rokih za predložitev in izvršitev plačilnih nalogov v predprazničnih dneh. Podrobnejše informacije najdete tukaj.

  • Novost v mobilni banki Abamobi: seznam zaupanja vrednih prejemnikov plačil

    Novice

    Objavili smo novo različico mobilne banke Abamobi, ki vam odslej omogoča tudi uvrščanje prejemnikov plačil na seznam zaupanja vrednih prejemnikov plačil.

    Posameznega prejemnika plačila boste po posodobitvi aplikacije lahko dodali na seznam zaupanja vrednih prejemnikov plačil in tako vam ob naslednjih plačilih temu prejemniku plačilnega naloga ne bo več treba potrjevati z osebno številko PIN, prstnim odtisom oz. prepoznavo obraza, če vaša naprava to omogoča.

    Seznam zaupanja vrednih prejemnikov plačil boste lahko našli v zavihku Nastavitve, kjer bo omogočeno tudi urejanje seznama. Več o seznamu zaupanja vrednih prejemnikov plačil si lahko ogledate v videu.

    Če nimate nastavljenega samodejnega posodabljanja aplikacij, lahko različico ročno posodobite v spletni trgovini Google Play oz. App Store.

    Želimo vam prijetno uporabo mobilne banke Abamobi.

  • Navodila za odpravo težav pri delovanju Abadenarnice

    Novice

    V zadnjih dneh ste uporabniki mobilne denarnice Abadenarnica, ki imate nameščeno novo različico brskalnika Chrome (različica 79), prejeli zahtevo za ponovno namestitev aplikacije Abadenarnica.

    Ker je bila nova različica Google Chrome (različica 79) zaradi težav umaknjena, vam za nadaljnje nemoteno delovanje Abadenarnice predlagamo, da brskalnik Google Chrome vrnete v prejšnjo različico (različica 78). V Google Play poiščite aplikacijo Google Chrome, izberite »odmesti aplikacijo«, nato pa izbrišite in ponovno namestite mobilno denarnico Abadenarnica.

    Za nevšečnosti se vam opravičujemo. Za pomoč lahko pokličete Abafon na 080 13 60.