Novice

  • Aktualni delovni čas poslovalnic

    Novice

    Z veseljem vas obveščamo, da bodo od ponedeljka, 25. 5. 2020, vse odprte poslovalnice obratovale po običajnem delovnem času.

    Želimo vas spomniti, da lahko številne bančne storitve opravite tudi prek spletne ali mobilne banke oziroma uporabite bankomate.

    Vaša Abanka

  • Polog gotovine na brezstičnih bankomatih

    Novice

    Obveščamo vas, da smo nadgradili brezstične bankomate Abanke, ki vam odslej omogočajo tudi polog gotovine z brezstično BA Maestro in BA Maestro poslovno kartico. Gotovino lahko položite tudi z mobilno denarnico Abadenarnica.

    Želimo vam prijetno uporabo brezstičnih bankomatov Abanke.

  • Brezplačni dvigi gotovine in preverjanje stanja znotraj združene mreže bankomatov Abanke in Nove KBM

    Novice

    S 1. 4. 2020 lahko stranke Abanke z debetnimi karticami brezplačno dvigujete gotovino in preverjate stanje na svojih računih tudi na bankomatih Nove KBM.

    V skupni mreži bankomatov Abanke in Nove KBM je strankam tako po vsej Sloveniji na voljo kar 492 bankomatov, na katerih so omenjene storitve za stranke obeh bank brezplačne

    To je le prvi korak, s katerim v Abanki in Novi KBM uresničujemo načrt postopnega povezovanja, ki ima pozitivne učinke za stranke obeh bank.

    Novost je za stranke še posebej dragocena v trenutnih okoliščinah epidemije koronavirusa, saj si z dvigom gotovine na bankomatu prihranite pot v poslovalnico.

    Želimo vam varno poslovanje in veliko zdravja.

  • Nadgradnja spletne banke Abanet com

    Novice

    Obveščamo vas, da odslej lahko naročite storitev Abasms com in zamenjavo mobilnega žetona (mŽeton) kar v spletni banki, brez obiska poslovalnice.

    Storitvi lahko v spletni banki Abanet com naroči zakoniti zastopnik ali pooblaščena oseba podjetja, ki jo zakoniti zastopnik pri poslovnem skrbniku banke predhodno pooblasti za naročanje storitev v spletni banki.

  • V Abanki razmere, povezane z epidemijo koronavirusa, skrbno spremljamo. Zavedamo se, da spremenjene gospodarske razmere, ki so posledica epidemije, občutite tudi naše stranke. V tej povezavi je bil med drugim sprejet tudi Zakon o interventnem ukrepu odloga plačila obveznosti kreditojemalcev (ZIUOPOK), ki bo kreditojemalcem omogočil zaprositi za do 12-mesečni odlog plačila obveznosti iz kreditne pogodbe (tako imenovani moratorij). Zakon sicer še ni stopil v veljavo, vendar se v Abanki nanj že intenzivno pripravljamo, zlasti z vidika priprave standardizirane vloge, s katero boste kreditojemalci lahko hitro in učinkovito zaprosili za že naveden moratorij.

    V kolikor se je kreditojemalec, zaradi spremenjenih razmer že znašel v finančnih težavah, pa nam lahko posreduje informativno vlogo za odlog plačila posojila že danes, torej pred uveljavitvijo Interventnega Zakona (ZIUOPOK).

    Vlogo, v kateri pojasnite predvsem vzroke in okoliščine za nastanek finančnih težav v zvezi z epidemijo koronavirsua, lahko kreditojemalec odda prek kontaktnega centra vsak delovnik med 8. in 17. uro na telefonski številki 080 13 60, prek elektronske pošte na naslovu info@abanka.si, v nujnem primeru pa lahko za oddajo vloge obišče tudi odprto poslovalnico.

    Pravnim osebam, zasebnikom in podjetnikom, pri katerih se je poslovanje zaradi spremenjenih razmer na trgu bistveno spremenilo, so prek telefona ali elektronske pošte na voljo njihovi skrbniki (https://www.abanka.si/poslovne-finance/).

    Vaša Abanka

  • Sprememba dnevnega limita za dvig gotovine z debetnimi karticami

    Novice

    V trenutnih razmerah sta spletna banka Abanet in mobilna banka Abamobi še dragocenejši kot običajno. Z njima lahko številne bančne opravke, ki ste jih sicer vajeni urejati v poslovalnici, uredite kar iz udobja svojega doma.

    Dnevni limit za debetno kartico BA Maestro in debetno kartico Visa lahko vsi uporabniki mobilne banke Abamobi in spletne banke Abanet spremenite kar v svoji mobilni ali spletni banki. To lahko uredite v zavihku Naročila.

    Za debetne kartice Visa lahko spremenite skupni dnevni limit porabe, ki vključuje dvig gotovine, spletna plačila in nakupe na fizičnih prodajnih mestih. Za debetne kartice BA Maestro lahko dnevni limit nastavite ločeno za dvige gotovine in spletna plačila, plačila na fizičnih prodajnih mestih pa opravljate znotraj stanja na osebnem računu.

    Sprememba dnevnih limitov bo vidna takoj, veljati pa bo začela v osmih urah. Uporabniki mobilne storitve Abasms Info paket boste o veljavnosti novega dnevnega limita na debetni kartici obveščeni tudi s SMS-obvestilom.

  • Za varno poslovanje tudi v času koronavirusa

    Novice

    V Abanki pozorno spremljamo razmere, povezane s širjenjem koronavirusa. Ker želimo tudi v naši banki prispevati k preprečevanju okužb, smo sprejeli potrebne ukrepe, da zagotovimo čim varnejše poslovanje s strankami in delo naših zaposlenih. Pri tem ravnamo v skladu s higienskimi in drugimi priporočili za zaščito zdravja, ki jih objavlja NIJZ, pozivamo pa tudi vas, spoštovane stranke, da jih upoštevate.

    Želimo vas spomniti na mnoge storitve, ki jih lahko opravite kar od doma prek naše spletne in mobilne banke ter si tako prihranite čas in pot.

    Med drugim lahko:

    • preverite stanje in promet na računih,
    • plačate položnice,
    • prenašate sredstva med računi,
    • opravite plačila v tujino in
    • sklenete depozit ali varčevanje.

    Naši bankomati pa vam med drugim omogočajo:

    • preverjanje stanja na računu,
    • dvig in polog gotovine ter
    • plačilo položnic.

    Z veseljem smo vam na voljo tudi na telefonski številki 080 13 60 in na e-naslovu info@abanka.si.

    Še naprej bomo spremljali razmere in če bi se te zaostrile, vas bomo o morebitnih dodatnih varnostnih ukrepih ali napotkih sproti obveščali.

    Vaša Abanka

  • Novosti v mobilni in spletni banki

    Novice

    Objavili smo novo različico spletne banke Abanet in mobilne banke Abamobi.

    Spletna banka Abanet bo zdaj še varnejša. Plačilne naloge boste po novem vsakokrat potrdili z enkratnim geslom, ki ga boste prejeli s SMS-sporočilom. Enkratnega SMS-gesla pa vam ne bo treba vpisovati za prejemnike, ki jih imate uvrščene na seznam zaupanja vrednih prejemnikov plačil.

    Mobilna banka Abamobi vam bo po posodobitvi aplikacije omogočala tudi dostop do bližnjic. Z dolgim klikom na ikono aplikacije Abamobi na namizju vašega telefona boste lahko hitreje dostopali do uporabnih vsebin. Izbrali boste lahko štiri od petih bližnjic, ki vam bodo na voljo, in sicer slikaj in plačaj, nova plačila, predloge plačil, čakalnica plačil in plačilne kartice. Bližnjice lahko uredite v Nastavitve > Bližnjice.

    Želimo vam prijetno uporabo spletne banke Abanet in mobilne banke Abamobi.

  • Sprememba pri potrjevanju brezstičnih plačil

    Novice

    S 15. 2. 2020 uvajamo spremembo, s katero bomo olajšali uporabo plačilnih kartic na prodajnih mestih in izboljšali nakupovalno izkušnjo.

    Povišali bomo skupni znesek limita za brezstična plačila s kartico s 50 EUR na 100 EUR. To pomeni, da boste uporabniki osebno številko (PIN) po novem potrebovali za potrjevanje brezstičnih plačil pod 25 EUR, kadar bo vsota predhodnih brezstičnih plačil brez vnosa osebne številke (PIN) dosegla skupni znesek 100 EUR (do zdaj je bila ta vsota omejena na 50 EUR) in kadar bo takšna zahteva POS-terminala.

  • Abanka postala članica Skupine Nove KBM

    Novice

    Danes, 5. februarja 2020, se je uspešno končal nakup Abanke, d.d., ki je tako postala del Skupine Nove KBM.

    Kaj to pomeni za stranke Abanke?

    Zaključek nakupa Abanke strankam za zdaj ne prinaša sprememb, saj bosta banki še naprej poslovali ločeno, pričakujejo pa lahko enako kakovostne storitve kot doslej. Stranke lahko tudi v prihodnje poslujejo v poslovalnicah Abanke oziroma uporabljajo spletno in mobilno banko Abanet in Abamobi.

    Kako naprej?

    Abanka in Nova KBM se bosta predvidoma še letos združili, s čimer bo nastala še močnejša banka, prisotna po vsej državi. Stranke lahko pričakujejo:

    • še bolj razvejano in dostopnejšo mrežo poslovalnic in bankomatov po vsej državi
    • nadaljnji razvoj sodobnih digitalnih poti
    • celovit nabor finančnih produktov in storitev, saj bomo združili najboljše, kar ponujata Abanka in Nova KBM.

    Mag. Jože Lenič, predsednik uprave Abanke: »Povezovanje Abanke in Nove KBM je pomemben in pozitiven korak. Prepričani smo, da bomo skupaj z Novo KBM nadaljevali uresničevanje našega poslanstva - našim cenjenim strankam ponujati najbolj konkurenčne storitve po njihovi meri. Pričakovana združitev obeh bank bo ustvarila nove priložnosti za naše zaposlene, ki so predani zagotavljanju odličnosti v vseh pogledih in željni novih znanj. Z združitvijo najboljšega, kar premoreta obe banki, ter z dodatnim vlaganjem v produkte, storitve in zaposlene bomo skupaj ustvarili banko, ki bo najboljša izbira za naše stranke in zaposlene. Na skupno pot se podajamo z velikimi pričakovanji.«

    O novostih in morebitnih spremembah bodo stranke pravočasno obveščene. Odgovore na najpogostejša vprašanja vam predstavljamo na povezavi.

    V primeru dodatnih vprašanj pa smo vam na voljo tudi na e-naslovu info@abanka.si in na številki 080 13 60.